
Pallokerholaiset 11-12 pelasivat joukkueen ensimmäiset pelit Salossa Prisma-liigassa. Tunnelma joukkueessa oli aluksi hieman jännittynyt, mutta kaikki odottivat pelejä innolla ja hauskaa oli!
Ensimmäisessä pelissä Marttilalaisia vastaan asettui Kiskon joukkue, peli päättyi Marttilan osalta tappioon. Toisessa pelissä vastassa oli Paukkulan lohikärmeet, ja ensimmäisestä pelistä sisuuntuneet Murtolaiset tykittivät 2 maalia. Tiukka peli päättyi kuitenkin lohikäärmeiden 3-2 voittoon.
Joukkue jäi jo innolla odottamaan seuraavia Prisma-liiga pelejä, joihin osallistumme taas 15.8 keskiviikkona!
| 15.03.2026 18.09 | Marttilan Murron kevätkokous |
| 28.02.2026 17.04 | Hippo-hiihdot la 28.2.2026 |
| 09.11.2025 15.20 | Marttilan Murron syyskokous |
| 23.09.2025 16.33 | Marttilan Murron vuosijulkaisu 2025 |
| 14.08.2025 16.59 | Hippokisat 13.8.2025 tulokset |
| 21.03.2025 17.12 | Marttilan Murto kevätkokous |